.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار کامرون به ایران درمورد بستن تنگه هرمز

روزنامه دیلی‌تلگراف نوشت: دیوید کامرون مدعی شد که بریتانیا و شرکای این کشور در برابر بسته شدن تنگه هرمز بیکار نخواهند نشست.

کامرون در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی سعودی تصریح کرد: "به نفع تمام جهان است که این تنگه‌ها باز باشند و اگر تهدیدی برای بسته شدن هر یک از آنها صورت گیرد، من مطمئنم که تمام جهان آنها را باز نگه خواهند داشت. ما اکنون به دنبال اعمال تحریم نفت ایران هستیم تا حکومت ایران را مجبور کنیم که به مسائل دوباره فکر کند."

روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه اعمال تحریم اتحادیه اروپا علیه ایران شش ماه به تاخیر افتاده است. سه کشور از 27 کشور عضو اتحادیه اروپا دارای وابستگی نفتی به ایران هستند.

کامرون بار دیگر با تکرار ادعاهای گذشته خود و هم‌پیمانانش در خصوص برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اظهار داشت: "ایران با تلاش برای دست‌یابی به سلاح هسته‌ای تهدیدی آشکار را ایجاد کرده است. من فکر می‌کنم چنین امری برای منطقه و برای جهان بسیار بد است و درست خواهد بود که تمام کشورها در سراسر جهان به ایران فشار آورند تا راهی دیگر را برگزیند. بریتانیا نیز در این خصوص در حال تلاش برای تحریم ایران در اتحادیه اروپا است."

کارشناسان اقتصادی هشدار داده‌اند که بسته شدن تنگه هرمز می‌تواند قیمت نفت را به شدت افزایش داده و به بالای ۲۰۰ دلار در هر بشکه برساند. تنش بین ایران و غرب با ترور یکی از متخصیصن مرتبط با صنعت هسته ای ایران افزایش یافته است.

آمریکا و انگلیس دست داشتن خود را در این ترور تکذیب کرده‌اند اما ایران همچنان سرویس‌های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی را عامل ترور متخصصین هسته‌ای خود می‌داند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

عبداللهی 25 دي 1390
شتردرخواب بیند پنبه دانه.اگرعزتمندی ومنافع ما تهدیدشود از تهدید منافع غربیها هیچ ابایی نخواهیم داشت روزگارشان راکه سیاه است سیاهتر می کنیم تاازکرده خودنادم شوندما فرزندان عاشوراییم .هیهات منا الذله.ماگوش به فرمان ولی فقیه هستیم.فرزندان ما هم همان بچه های شیر بیشه جهاد وشهادتند واز بازماندگان مردان جنگ وجهاد وشهادت وازتبار جهادگران مجاهد که خون پدرانشان را دررگ دارند و وارث صفات جهادی امامشان وابائشانند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.